Monday, June 13, 2011

I AM FULLY BOOKED UNTIL THE VERY LAST DAY...

Tajuk kontroversi? 'I am fully booked?'



Hahahahah. Sila jgn nak imaginasi terlebih dan jgn nak fikir yang bukan-bukan. Aku ni kudus tau.. hahahahah



Sebenarnya, setiap minggu dah ada macam2 aktiviti yang nak dibuat sehinggalah berlakunya perpisahan suatu hari nanti... Dan sehingga menunggu saat tu, aku masih mengejar impian, harapan dan cita-cita dan sedaya upaya cuba untuk mengisi masa lapang dgn sewajarnya...



Dan rasanya banyak juga plan yang terpaksa aku ketepikan kerana kesuntukan waktu sebab aku terpaksa pilih mana yang penting je. Hmmm, dan masa berlalu semakin pantas. Dan aku sedaya upaya cuba mengejarnya...



Terima kasih kepada beberapa orang insan yang sedaya upaya cuba untuk menunaikan impian2 aku akhir2 ini..



Banyak yang akan aku rindukan... Aku pasti...

No comments:

Post a Comment