Monday, September 20, 2010

FALLEN


Aku dah lama abis baca buku ni tapi lum sempat buat review dlm blog aku ni...Sebelum aku terus terlupa jalan ceritanya, baik aku coret ape2 yang patut kat sini..
Cite ni memang best... Mula-mula baca memang banyak persoalan. Seorang budak perempuan yang terlibat dlm sebuah kes pembunuhan (yang dibunuh adalah lelaki yg dia minat). Dia tak ingat ape yg terjadi. Then dia tukar sekolah and sekolah yg dia baru masuk tu, memang penuh dgn budak2 bermasalah... Dia kena duk kat hostel sebab perlu berada di bawah pengawasan, begitulah alasan pengetua sekolah dia..
Kat sekolah baru, dia ada kawan and tak terkecuali diminati beberapa orang mamat yang digambarkan sebagai hensem2 belaka ( i like!!!! hehehe).
Ada seorang budak lelaki (tak ingat dah nama dia) yang dia minat and budak laki ni dingin dgn dia. Tapi sebenarnya budak tu pun memang suke dia. So terjadila perebutan antara lelaki tu dgn seorang lelaki lain (yang namanya juga aku tak ingat!! Hehehehe).
Mula-mula aku pun konpius kenapa girl ni mcm glamour sangat jek. Rupa-rupanya, si hero tadi adalah angel and lelaki yg seorang lagi adalah fallen angel (angel yg dah jadi jahat). Dan ada cikgu yang pura-pura baik depan dia tapi sebenarnya jahat n nak bunuh girl tadi. Sebab ape? Sungguh complicated citenya. Kalo aku cite, confirm tak faham sebab melibatkan proses kelahiran semula and bla..bla..bla... Kalo berpeluang jumpa buku ni, baca la.. Best.... =)

No comments:

Post a Comment