Saturday, July 31, 2010

Aku mahu SUPERBIBIK!!!!



Pagi tadi ade sorang kawan bagitahu yang dia tengah kemas2 habuk kat umah, susun alih perabot. Huahuahua. Aku dah lama tak buat aktiviti tu. Ntah bape banyak habuk la kat umah aku kan... huhuhuhu
Then aku ke tempat favourite aku, POPULAR. Jalan-jalan baca novel2 best. Tetiba terhenti kat bahagian novel remaja. Tajuknya "Aku mahu SUPERBIBIK"!!!!!. Bace sinopsis macam superbrilliant.
Wah, tajuk yang sungguh hebat.. Dengan kaler cover yang merah2 n pink. Favourite colour!!! Maka dengan hati girang, terus ambik n g kaunter n bayar.
Tak sangka aku baca buku novel remaja. Huahuahua. Aku baca buku ni sebaik sahaja aku sampai umah. Tengah2 baca, aku terus tak sedar ape. Apakah maksudnya???? Huahuahua.
Novel remaja ni, tak bole nak expect tinggi2 la macam novel lain. Lagipun yang tulis maybe muda lagi. Gaya bahasa, sesuai dengan jiwa aku but maybe agak slow n boring sikit... Sebab aku memang suke membaca. So, kalo cite best, mustahil aku leh tido....
Dalam realiti, aku juga mahukan seorang superbibik yang leh clearkan semua laundry aku. Aku gile bekerja dan sangat2 busy dengan out-station. Adakah superbibik wujud di alam sebenar? Hehehehehe...
Anyway, tak rugi kalo beli. Sometimes kita kena explore apa yang golongan muda remaja nak sampaikan... Nice idea n simple... :-)

No comments:

Post a Comment