Thursday, July 8, 2010

JANGAN PANDANG BELAKANG (DEPAN, KIRI, KANAN, ATAS DAN BAWAH JUGA!!) CONGKAK

Men'culik' (bukan colek tau!!) tajuk sebuah filem.. Kebetulan hari ni ada game congkak dan dam (dam dam dum bunyi mercun. hahahaha) kat opis aku bersempena Jubli Emas opis aku (baca bole, percaya jangan!). Hahahahahah.. Actually opis aku mengendalikan sukaneka pelbagai acara. Dari indoor, sukaneka budak sekolah (men'ciluk' istilah seseorang juga!) dan juga outdoor...
Tapi oleh sebab aku sekarang diisytiharkan sebagai 'OKU SEMENTARA', maka aku tak involved pun. Aku cume menabur bakti gi cari barang2 yang nak digunakan untuk 'sukaneka budak sekolah' je nanti. Muahahahaha. Pelik2 barangnya, so memerlukan komitmen yang tinggi. Hahahahah. Ade ke patut kena cari terompah. Aku lak gi beli barang kat Tesco. Dah tentu la takde. Hampeh!!!

No comments:

Post a Comment