Monday, January 10, 2011

GPS Navigator...


Semalam aku dengan penuh excitednya membeli sebuah GPS Navigator yang murah tapi memang mengujakan aku. Dah try dah sepanjang perjalanan semalam dan memang sangat berbaloi.

Dalam navigator ni ada 4 perisian dan antaranya adalah papago dan garmin. Tapi aku suke guna papago sebab lebih mesra pengguna.

Selain gps, bole juga digunakan utk tgk gamba, video, lagu dan dengar radio. Semua bole di upload menggunakan usb kabel yang dibekalkan.

Bateri bole tahan selama 2 jam dan ada kabel cas dlm kete. Ada slot utk micro SD card. Dan ada internal memory sebanyak 4GB. Cukuplah kan? Stand utk letak dalam kete pun dibekalkan.

Kesimpulannya, walaupun murah (RM380), ada warranty setahun, made in China (Hong Kong tau) dan Eroda juga bukanlah jenama yang glamer, tapi harap2 lepas ni tak sesat lagi... :-)

2 comments:

  1. tak suka pakai GPS....
    kadang suruh guna jalan jauh....

    ReplyDelete
  2. aku terpaksa pakai sebab aku susah nak ingat jalan.. huhuhuhu

    ReplyDelete