Tuesday, January 11, 2011

A NEW ERA...

Boss baru dah masuk.. So, bermula la zaman pemerintahan yang baru... :-) Aku tak kisah boss baru ni orangnya macam mana sebab aku yang menurut perintah. Cuma aku harap, golongan yang kaki kipas lipas tu, tak payah la nak beli jiwa boss baru dengan duit dan kata2 manis. Getik pulak aku dengar. Hahahhahah...
Ramai yang nak ambil peluang ni kononnya nak baiki keadaan tapi sebenarnya penuh dnegan strategi. Saya cuma ingin menyatakan bahawa saya pihak berkecuali, tak berminat nak join mana2 strategi dan yang paling best, jika anda kacau kerja saya, maka saya akan bertindak. Anda dah semestinya tak nak saya buat kerja2 yang tak masuk akal kan? So, sila jangan kacau kerja saya ye? Marilah kita bekerja dengan penuh harmoni tanpa ada rasa cemburu, dengki dan iri hati.

No comments:

Post a Comment