Tuesday, May 24, 2011

MENYUSUN LANGKAH BARU...

Hari ni akhirnya aku mengambil sebuah keputusan.. Dan sesudah keputusan itu dibuat, segala rasa takut sebelum ini akhirnya hilang... Dan hati aku terasa sungguh lega...



Dan hari ini, akhirnya aku menyusun langkah untuk merubah masa depan aku. Dan aku harap doaku ini diperkenankan olehNya... Semoga segalanya menyusul seperti yang dirancang...



Dan hari ini aku rasa gembira kerana akhirnya aku berani mengambil keputusan sebesar ini. Dan hati aku mula merasa seidkit tenang setelah hari2 yang lepas aku diselubungi rasa keliru yang menebal dalam hati...



Permintaanku kali ini semoga dapat meleraikan segala masalah yang tersimpul.. dan semoga keputusan ini dapat membuka seribu pintu rezeki untuk aku... Dan semoga segalanya akan lebih baik selepas ini...



Dan kali ini aku pergi bukan dengan niat untuk melarikan diri....



Ya Allah, semoga segalanya dipermudahkan.... Aminnnn...

2 comments: