Thursday, May 19, 2011

VIRUS2 CINTA....

Virus2 cinta menular.... Eh, silap lak.. Virus2 demam dan batuk yang ku bawa telah menjangkiti kawan serumah.. Dia akhirnya mc 2 hari... Dahsyat kan?



Tu la penangan demam yang aku rasa masa kursus minggu lepas. Dah la malam sengsorang dalam bilik hostel. Takde sapa nak jaga. Memang azab gile...



So aku dapat rasakan demam kawan aku tu memang teruk sebab dia memang tak suke bercuti tapi akhirnya terpaksa bercuti... Huhuhu...



Huhuhuhu... semoga tak ada mangsa lagi selepas ni... Kesian ... Huhuhuhu

2 comments:

  1. kalau aku tgk member demam
    cepat2 aku ambik ubat

    ReplyDelete
  2. aimi, sy jenis yg memang tak suka makan ubat kecuali kalo da tahap teruk gile. kononnya nak melawan penyakit tu dgn cara semulajadi la konon... tapi kali ni kalah juga. even makan ubat pun tak sembuh jugak lagi... huhuhuhu

    ReplyDelete