Monday, May 16, 2011

RELEASE TENSION BERSAMA 'THOR' & 'KONGSI'...

Sabtu lepas.... Muahahahahah (gelak jahat!!!!!)... Saya telah memaksa kawan sy menemani saya menonton wayang tanpa henti... Sebab sy terlalu bosan.. Dan terlalu tertekan akhir2 ni... So, untuk release tension, sy gi la menonton wayang... Filem pilihan sy adalah filem KONGSI dan THOR...




Filem KONGSI ni ok dan lawak. Heronya tak banyak cakap. Lebih banyak action.. Dan memang gelak2 la kalo tengok cite ni.. Dan suke sangat adegan drift kete pada penghujung cite ni.. Nampak real walaupun ada jugak kelibat stunt man terkantoi nampak kat dalam filem ni... Hehehe. Cuma tak faham apa tujuan sebenar si hero ni gi bunuh2 orang... Ada plot tertentu yang aku ragu2... Tapi walau apa pun, memang menarik... :-)





THOR.... Bole la.. Cuma agak bosan sikit pada penghujung cerita... Ntah la... Mungkin aku lebih tertarik dgn Fast and Furious5.. So aku tak rasa filem ni memenuhi expectation aku... Tapi walau apa pun, jalan cerita menarik. Mungkin sebab aku ni bukan penggemar hero dari komik2 superhero macam ni.. Maka, aku kurang memberi tumpuan yang sewajarnya... Tapi hero ni memang macho.. Muahahahahh :-p

No comments:

Post a Comment